Ak ste nedopatrením dostali poškodený výtlačok, alebo iný titul, ako ste si objednali, máte právo na jeho výmenu. Rovnako tak aj pri zistení tlačovej chyby (netýka sa námietok voči obsahu knihy).
Reklamáciu môžete vybaviť prostredníctvom e-mailu obchod@svojtka.sk alebo telefonicky na čísle +421 233 329 180.
Pri každom kontakte prosíme o uvádzanie čísla vašej objednávky.
Po telefonickej alebo e-mailovej dohode zašlite chybný, alebo iný ako objednaný tovar späť poštou (nie dobierkou) na adresu expedičného skladu:
Ikar, a.s., logistické centrum
Na Pántoch 18
831 06 Bratislava
Na urýchlenie priložte prosím reklamačný protokol, ktorý nájdete tu: https://www.svojtka.sk/download/reklamacni-protokol.xlsx
Vaša reklamácia bude vybavená čo najrýchlejšie, najneskôr do 14 dní od prevzatia chybnej knihy.
Reklamácie tlačových defektov prijímame najneskôr do šiestich mesiacov od prevzatia publikácie.
Nezodpovedáme za chyby spôsobené prepravcom a za chyby vzniknuté po prevzatí zásielky.
arčekový poukaz
Mám záujem o darčekový poukaz. Môžem ho kúpiť u vás na adrese vášho vydavateľstva alebo v kníhkupectve?
Darčekový poukaz môžete kúpiť iba v našom e-shope. Nemožno ho kúpiť v žiadnom kníhkupectve, a ani osobne v našom vydavateľstve.
Môžem poukaz kúpiť v ľubovoľnej hodnote?
Darčekové poukazy ponúkame v hodnotách: 20 €, 40 €.
Takýchto poukazov môžete samozrejme kúpiť viac, zaplatíte potom za celkovú sumu.
Ako prebieha platba darčekového poukazu? Môžem si darčekový poukaz objednať na dobierku?
Platba prebieha iba cez PayPal, nie na dobierku.
Ako spoznám, že mi darčekový poukaz prišiel?
Pri objednávke zadávate svoju e-mailovú adresu, na ktorú vám poukaz vo formáte PDF pošleme potom, čo k nám dorazí vaša platba. Ak ste si náš e-mail vo svojej schránke nenašli, skontrolujte si hromadné maily alebo spamy – je možné, že sa e-mail zatúlal tam.
Aká dlhá je platnosť darčekového poukazu?
Tento poukaz má platnosť pol roka, a to od chvíle, keď k nám dorazí vaša platba. Na poukaze nájdete dátum, dokedy najneskôr ho môžete využiť. Ak to do tohto dátumu nestihnete, poukaz prepadá a peniaze sa bohužiaľ nevracajú.
Objednávam si knihu / knihy. Môžem k objednávke pridať aj darčekový poukaz?
Bohužiaľ! Momentálne si poukaz (poukazy) môžete kúpiť iba v samostatnej objednávke. Túto podmienku by sme však chceli v dohľadnom čase odstrániť.
Ako uplatním kúpený poukaz v objednávke?
Uplatnenie zakúpeného darčekového poukazu je jednoduché, stačí vpísať unikátny kód, ktorý nájdete na prednej strane poukazu, priamo v e-shope www.svojtka.sk v objednávke do poľa "vložte zľavový kód".
Môžem tovar, ktorý som uhradil/a darčekovým poukazom, vrátiť?
Áno, samozrejme, len za knižky zakúpené darčekovým poukazom vám nemôžeme vrátiť peniaze. Samozrejme si však môžete vybrať akúkoľvek inú knihu v tejto hodnote.
Môžem použiť darčekový poukaz na nákup ďalšieho takého poukazu?
Nie, to sa bohužiaľ nedá.
Platba pomocou Benefit Plus
Tento spôsob platby môžete využiť, ak máte od svojho zamestnávateľa zriadený benefitný systém Benefit Plus. Knihy zaplatíte pomocou benefitných bodov, a to online nákupom cez platobnú bránu Benefit Plus.
Ako postupovať?
Vybraný tovar vložíte do košíka a postupujete rovnako ako pri štandardnej objednávke. Ako spôsob platby vyberiete Benefit Plus. Po potvrdení objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu Benefit Plus.
- Zvoľte platbu kartou alebo objednávkou Benefit Plus,
- pri platbe kartou zadajte číslo vašej karty, vykonajte overenie a zadajte sms kód,
- pri platbe objednávkou zadajte vaše prihlasovacie údaje do aplikácie Benefit Plus,
- transakciu následne potvrďte.
Nie je možné kombinovať platbu cez platobnú bránu Benefit Plus s inou platbou (bankový prevod, platobná karta, internetové bankovníctvo). Celá objednávka musí byť uhradená vernostnými bodmi z vášho účtu Benefit Plus.
