Otázky a odpovede

    Registrácia  v e-shope

    Chcete mať prehľad o našich zľavových akciách a výhodných ponukách? Zaregistrujte sa u nás v e-shope a na e-mail vám budeme posielať upozornenia. Okrem toho, ako registrovaný zákazník, nebudete musieť pri každej objednávke vypĺňať svoje kontaktné údaje  –  pri registrácii ich vyplníte len raz a pri každom ďalšom prihlásení sa už zadané údaje rovno načítajú do objednávky.

     

    Počet ks v košíku

    V základnom nastavení je v detaile knihy v poli „počet" automaticky nastavená číslica 1. Neznamená to, že máme na sklade len 1 kus, ale je to uľahčenie pre zákazníkov, ktorí väčšinou kupujú z jedného titulu iba 1 kus knihy. Preto stačí kliknúť na pole „Do košíka" a kniha sa vloží do košíka:

     

    Uplatnenie zľavového kódu

    Pri vytváraní objednávky môžete uplatniť zľavový kupón. V „Nákupnom košíku" nájdite pole „Použiť zľavový kód", svoj kód do neho vpíšte a kliknite na „Vložiť":

    Cena v košíku sa vám prepočíta na zľavu, ktorú uplatňujete.
    Upozorňujeme, že sa zľavy nesčítavajú, tzn. ak uplatňujete zľavu menšiu než je aktuálna zľava na internete (pri každej knihe vyčíslená v%), cena v košíku sa vám nezmení a zľavy sa nespočítajú.

     

    Objednávku nemožno odoslať - nemožno pokračovať v objednávke

    Ak sa vám po vyplnení spôsobu prepravy, spôsobu platby a kontaktných údajov nedarí pokračovať v objednávke ďalej, nie sú zrejme vyplnené všetky požadované údaje správne.
    Pri spôsobe prepravy a platby musíte odrážkou označiť zvolenú variantu:

     

    Dôležité údaje sú aj všetky červeným označené polia v kontaktných údajoch:

     

    Nedostal som email s Potvrdením objednávky

    V prípade, že ste nedostali Potvrdenie objednávky obratom na Váš uvedený email ...
    1. Hľadajte ho v nevyžiadanej pošte či v priečinku s propagáciou & reklamou.
    2. Napíšte nám, že ste email s potvrdením objednávky nedostali a my to preverime

    Pokiaľ si chcete zaistiť, že od nás obdržíte všetky e-maily, potrebujete si na Vašom účte upraviť nastavenia e-mailov tak, aby ste mohli prijímať všetky správy od @ svojtka.sk prípadne aj  @ svojtka.cz

     

    Balné zadarmo

    Záleží nám na vás, preto pri zásielkách neúčtujeme náklady na balné.

     

    Dostal som poškodené či iný tovar ako objednaný?

    Ak ste nedopatrením dostali poškodený výtlačok, alebo iný titul, ako ste si objednali, máte právo na jeho výmenu. Rovnako tak aj pri zistení tlačovej chyby (netýka sa námietok voči obsahu knihy).

    Reklamáciu môžete vybaviť prostredníctvom e-mailu obchod@svojtka.sk alebo telefonicky na čísle +421 233 329 180.

    Pri každom kontakte prosíme o uvádzanie čísla vašej objednávky.
    Po telefonickej alebo e-mailovej dohode zašlite chybný, alebo iný ako objednaný tovar späť poštou (nie dobierkou) na adresu expedičného skladu:

    Ikar, a.s., logistické centrum

    Na Pántoch 18

    831 06 Bratislava

    Na urýchlenie priložte prosím reklamačný protokol, ktorý nájdete tu: https://www.svojtka.sk/download/reklamacni-protokol.xlsx
    Vaša reklamácia bude vybavená čo najrýchlejšie, najneskôr do 14 dní od prevzatia chybnej knihy.
    Reklamácie tlačových defektov prijímame najneskôr do šiestich mesiacov od prevzatia publikácie.
    Nezodpovedáme za chyby spôsobené prepravcom a za chyby vzniknuté po prevzatí zásielky.

     

     

     

    Ďalšie články

    hore